E-IKLAN

Tentang kami



Pada asalnya hanya membuat kecil-kecil atas permintaan rakan-rakan yang kirim. Setiap hari ada kawan yang kirim untuk membuat tempahan plate.

Dari situ saya terfikir untuk mencuba membuat perniagaan nombor plate secara online untuk membantu peminat-peminat dunia permotoran supaya mudah mendapatkan bekalan nombor plate.

Tidak semua kawasan (kedai motor / kereta) yang menjual plat aksesori seperti plate besi / kristal / print glass. Dan menyukarkan peminat dunia permotoran mencari dimana tempat membuat tempahan plate.

Kalau ada dikedai tidak banyak pilihan dan tidak menepati citarasa pembeli. Terpaksa mencari ditempat lain. Terutama dikawasan luar bandar.

Saya terus buka satu page facebook Tempah Nombor Plate untuk jualan online nombor plate kenderaan. Alhamdulillah respon sangat baik dari pembeli termasuk dari Sabah Sarawak.

Saya juga ada testimoni  pembeli online tentang produk kami dari seluruh Malaysia.

Saya juga peminat dunia permotoran dan faham rumitnya memilih sesuatu aksesori supaya ngam dengan jentera kita. Nak cari barang kat sini belum tentu ada, kita cari kat sana belum tentu kita suka.

Saya juga ada membuat program dropship kepada sesiapa yang berminat untuk berniaga secara online.

Untuk sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya direct 0133967167.

Ringkasan

Assalamualaikum..

Menerima tempahan nombor plate kereta/motor. Kualiti besi adalah baik. Servis paling pantas untuk pembeli.

Kereta:

No Euro RM140
No Spore RM140
No Kristal RM100
No Tanam RM110

*Tambahan RM30 jika nak set papan carbon.
*Tambahan RM30 jika nak set plate holder.

Motor:

No biasa RM35
No Warna RM40
No Tanam RM40
No Kristal RM40

Lori / Plate lesen :

No besi RM70

(*Caj pos telah termasuk dalam harga.)
(*Sabah&Sarawak caj tambahan RM5.00.)

==========================
Berminat Whatsapp saya gambar sample no plate yang anda nak tempah ke 0133967167.

MRS Marketing
(SA0326199-D)

===========================
EJEN DROPSHIP DIPERLUKAN !!!!!
EJEN DROPSHIP DIPERLUKAN !!!!!
===========================